HTML

Forgóajtó

Egy Ausztriában dolgozó magyar szállodaigazgató gondolatai szakmaibelieknek és szakmán kívülieknek. Kellemes itt tartózkodást kívánok!

Friss topikok

Ingyencsokira gyűl az éji lájkoló

2013.09.03. 21:46 szallodas

Ha valami kihozza belőlem az állatot, az a like-olos nyereményjáték a Facebookon. Amit most újra engednek Zuckerbergék, oly módon is, hogy nem kell hozzá külön alkalmazást készíteni. Szeretném megkérdezni azokat, akik szerveztek már ilyen nyereményjátékot, hogy tudják-e, mire való a Facebook. Hogy szerintük azok a lájkolók, akik a wellness-hétvége megnyerése reményében lájkolnak, vajon tényleg rajongók-e Vajon fogja őket érdekelni a szállodánk/cégünk akkor is, amikor már nem nyerhetnek tőlünk semmit? Rossz hírem van. Nem! Akkor már tojnak ránk. Nem minket szeretnek, csak az ingyencsokit. Velünk nem foglalkoznak többet, nem is veszik észre a posztjainkat, kialakul náluk az önkéntes reklámkerülés. Ez olyan, amikor öntudatlanul nem figyelünk a tévére, amíg abban reklám megy, csak a Facebookon az általunk "megrendelt" reklámot kerüli el a szemünk.

Persze a Facebook marketing egy jó dolog. Csak van vele egy kis probléma: nagyon munkás. Azzal bizony sok meló van, hogy tartalmat gyártsunk, azt eljuttassuk a célközönségnek, és még arra is rávegyük őket, hogy a tartalmunkat megosszák az ismerőseikkel, és nem csak azért, mert azzal nyerhetnek. Szóval ez kutya nehéz feladat, de ha kellő pénzt/időt/energiát beleölünk, akkor nagyon jól tud működni. Legalábbis, ha a márkaépítés a cél. Ha valaki egyszerűen csak többet szeretne eladni, az felejtse el a Facebook-ot.

Szólj hozzá!

Címkék: közösségi marketing szállodai marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://forgoajto.blog.hu/api/trackback/id/tr285494203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása